reklama

Voľná verejná diskusia

Po roku skúšania a nabádania registrovaných účastníkov do diskusie, som to vzdal. Od augusta 2007 môžu teda na stránke www.pamiatky.net diskutovať všetci - teda aj neprihlásení návštevníci. Prečo vlastne predtým nechcel umožniť neregistrovaným diskusiu? A prečo som to teraz vzdal?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Keď sme spolu s novou stránkou spúšťali aj diskusiu, požiadal som admina, aby mohli diskutovať len prihlásení. Tento krok mi odobrili aj ľudia z môjho okolia, ktorí chodili na moje stránky prevažne nájsť relevantné informácie. Všetci sme sa báli, že príspevky niektorých diskutujúcich chrobákov-truhlíkov, resp. negativistov, ktoré sa objavia pod serióznymi informáciami, ich budú znevažovať.

Spočiatku to vyzeralo sľubne, na novej stránke sa objavilo zopár príspevkov od prihlásených userov a potom akoby uťal. Návštevnosť aj PageViews stúpali, len nikto nediskutoval. Pokúšal som sa nabádať priateľov, odborníkov na pamiatky, aby niečo napísali, otvorili témy a diskutovali, nedarilo sa.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naproti tomu sa na podobných stránkach venovaným rovnakej tématike objavovalo stále viac a viac príspevkov. Mnohé z nich boli presne ako som nechcel, ale možno práve tie nasrdili serióznych znalcov a podnietili ich napísať ako je to naozaj.

Dnes po tejto skúsenosti, pozorovaní a skúšaní som o tom presvedčený. Človek sa učí na vlastných chybách. Jednu veľkú chybu teda moja stánka odhalila a po roku ju napráva. Verím, že jej to neuškodilo. Tých diskutujúcich, ktorých stratila, si dúfam vďaka svojmu obsahu nájde a noví už prichádzajú.

Ak chcete, môžete sa zapojiť aj vy. Vďaka za každý príspevok, alebo komentár k pamiatke!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A pekný týždeň ;)

Robert Mazanik

Robert Mazanik

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád architektúru a snažím sa, aby ľudia bývali lepšie. Preto pre nich staviam moderné montované domy. Mám rád Slovensko a jeho pamiatky, založil som stránku venovanú našim pamiatkam. Zoznam autorových rubrík:  Moderné drevostavbySlovenské pamiatkyPamiatky vo sveteStary blogMoje knihy

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu