reklama

Takýto otrasný hrad

Tak na základe našich internetových stránok sa ľudia vrhajú do nebezpečenstva, ohrozujú svoje životy a hazardujú zo zdravím. Tak ja neviem, nemali by sme o našich pamiatkach prestať publikovať?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Našiel som túto zinscenovanú reportáž o hrade Hričov. Padajúce kamene tesne za reportérkou, spadnutá klenba, zavalený chodník - proste hrozné! Kto to tu takto nechal? Bohužiaľ podľa mikrofónu neviem zistiť z akej TV to je redaktorka, ale celkom ma zarmútila snaha, urobiť z normálnej veci senzáciu. Snáď tým nechcela slečna povedať, že naše stránky, kde sú aj hrady a zámky, posielajú ľudí do nebezpečenstva?

Pritom najdôležitejšie na celej reportáži je, že na Hričove tak ako všade inde, sa rozpadávajú vždy na jar múry a preto by ste sa nebezpečným častiam hradov v tomto období mali vyhýbať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo som napokon túto reportáž pridal? Pre nás hradológov je tam tiež správa: na Hričovskom hrade sa zrútila ďalšia zaklenutá časť múru. Bohužiaľ.

Viac o hrade tu: hrad Hričov

Robert Mazanik

Robert Mazanik

Bloger 
  • Počet článkov:  23
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rád architektúru a snažím sa, aby ľudia bývali lepšie. Preto pre nich staviam moderné montované domy. Mám rád Slovensko a jeho pamiatky, založil som stránku venovanú našim pamiatkam. Zoznam autorových rubrík:  Moderné drevostavbySlovenské pamiatkyPamiatky vo sveteStary blogMoje knihy

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu